November 28, 2022

Model News

Zachwyceni entuzjaści mody

Fable & Mane przybywa do Selfridges

1 min read

ZDROWIE I AMP; PIĘKNO

28 czerwca 2022 | przez Biuletyn Handlowy

Marka Hair and Wellness Fable & Mane uruchomiła swoją pierwszą stacjonarną powierzchnię handlową w londyńskim sklepie Selfridges.

Zainspirowana tradycyjnym ajurwedyjskim pięknem, marka otworzyła wciągającą przestrzeń „Mane Train”, która została zaprojektowana z myślą o indyjskiej kolei. W wyskakującym okienku znajdują się strefy konsultacji kolejowych z dzwonkiem do masażu i konduktorem, który daje odwiedzającym kartę „zdrapkę, aby wygrać”, aby umożliwić im otrzymanie próbek i szansę na wygranie całej pełnowymiarowej kolekcji Fable & Mane. Klientom oferowana jest również w pociągu gazeta F&M.

Uznając siłę dzielenia się, wyskakujące okienko oferuje mnóstwo możliwości robienia zdjęć na Instagramie dla doświadczonych klientów marki w mediach społecznościowych.

Aby uczcić wprowadzenie na rynek, firma Fable & Mane rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię reklamową OOH, która obejmuje plakaty peronów i reklamy na ekranach ruchomych schodów na okolicznych stacjach Oxford Street, Bond Street i Green Park. Ponadto, w rejonie centrum Londynu rozwieszono tysiące plakatów z reklamami partyzanckimi.

Wyślij ten artykuł do znajomego

Aby korzystać z tej funkcji, musisz być zalogowany.

Zaloguj się tutaj