December 5, 2022

Model News

Zachwyceni entuzjaści mody

Cztery cele, które zapewniają wartość dla obiektów uniwersyteckich i sportowych

4 min read

Nie chodziło tylko o degustacja burbona dzięki temu udział Millera Zella w Campus Athletics Amenities Summit w Santa Clara w Kalifornii był tak angażujący i udany. To oczywiście pomogło, ale kontakty, które zostały nawiązane z dyrektorami sportowymi (Ad), rozwinęły się dzięki dyskusjom, które oferowały wartości, innowacje i strategie środowiskowe, które łączą się z dzisiejszymi studentami-sportowcami.

Podczas naszych spotkań Miller Zell omówił nasz proces i możliwości, które są zakorzenione w handlu detalicznym z przedstawicielami Ad i pracownikami placówek uniwersyteckich, oraz o tym, jak mają just one zastosowanie we wszystkich typach markowych środowisk.

Oto cztery tematy, które wzbudziły największe zainteresowanie.

Co jest najważniejsze dla dyrektorów sportowych?

Rozmowy z dyrektorami sportowymi koncentrowały się na czterech tematach.

  • Uniwersytety chcą wartości i wykonania przy zdyscyplinowanym budżecie z terminową realizacją projektu.
  • Kompleksowe usługi bez przekazywania zadań najlepiej zapewniają wydajny i przejrzysty przepływ pracy od projektu do instalacji.
  • Studenci chcą niestandardowych doświadczeń, które stawiają na pierwszym miejscu funkcjonalność, aplikacje cyfrowe i komunikację środowiskową – nie tylko dostojną lub futurystyczną architekturę.
  • Zoptymalizowany branding wymaga dogłębnego zrozumienia różnorodnych kultur i subkultur na terenie kampusu, sportu, środowisk akademickich i społecznościowych.

Dostarczenie wartości budżetowej będzie szczególnie ważne w przypadku stagnacji gospodarki lub popadnięcia w recesję. Jako potencjalny husband or wife oferujący kompleksowe usługi od koncepcji do realizacji z prawie 60-letnim doświadczeniem, Miller Zell rozumie każdy etap procesu, oferując pojedynczy punkt kontaktu z wiedzą logistyczną, która może zapewnić oszczędności i zapewnić wydajną instalację.

Co więcej, nasza wiedza na temat handlu detalicznego daje nam głębsze i całościowe zrozumienie uniwersytetu jako marki, z jej różnymi kulturami i subkulturami. Niezależnie od tego, czy chodzi o konkretny activity, dyscyplinę akademicką czy środowisko społeczne, bardziej niż kiedykolwiek ważne jest strategiczne projektowanie i rozwój, ponieważ szkoły rywalizują o najlepszych uczniów i sportowców, z których ci ostatni rozumieją teraz wartość brandingu wraz z pojawieniem się Name, Picture i oferty podobieństwa (NIL).

Badania ujawniają branding, sub-branding

Najlepszym sposobem na rozpoczęcie projektu są badania, które często są pomijane i niedokładane przez firmy projektowe i architektoniczne.

Nie tylko zaczynasz rysować od ręki pomysły na nową szatnię. Przeprowadzasz wywiady z trenerami i sportowcami na temat tego, czego chcą i co wyróżnia ich specyficzną kulturę zespołową w szerszym dziale sportowym i na uniwersytecie. 10 proces nie tylko tworzy praktyczne pomysły, ale także kultywuje „wkupienie” ze studentami, trenerami oraz liderami sportowymi i akademickimi. Uczestniczą w odkrywaniu i rozwoju submarki, jednocześnie wiedząc, że cały proces polega na spełnieniu ich praktycznych i aspiracyjnych pragnień i potrzeb. To uznanie i celebracja subkultur i submarek podnosi poziom rekrutacji, zarówno pod względem sportowym, jak i akademickim.

Poszanowanie i służenie tym różnicom stwarza poczucie równości między sportem dochodowym i nieprzychodowym lub większymi i mniejszymi wydziałami akademickimi, ponieważ obejmuje uznanie i celebrację być może wcześniej zmarginalizowanych subkultur. Ta dbałość o szczegóły sprzyja głębokim powiązaniom między studentami / sportowcami a ich głównym środowiskiem uniwersyteckim.

Dla Millera Zella proces ten rozpoczyna się od dokładnego zrozumienia istoty marki uczelni i atrybutów marki. Pomaga nam to opracować filtr marki, który działa jako werbalna i wizualna podróż przez markę i kulturę/subkultury uczelni.

Proces współpracy, który daje zoptymalizowane wyniki

Na przykład Miller Zell współpracował z SMU w celu opracowania różnych różnorodnych projektów, od szatni sportowych i stadionów, przez salony studenckie, akademiki, do Centrum Studenckiego Hughes-Trigg, po przebudowę „Galeria 1911”.

Każdy projekt obejmował wielopłaszczyznową współpracę z administratorami SMU, architektami i generalnymi wykonawcami, podczas gdy Miller Zell koncentrował się na badaniach, brandingu/sub-brandingu, projektowaniu, zaopatrzeniu, produkcji, dekorowaniu, digitalu i instalacji.

Jak powiedział Michael Molina, wiceprezes i główny architekt SMU, „Zespół Miller Zell doskonale dostosował się do naszych wysiłków zmierzających do zmiany paradygmatu podejścia do projektów i realizacji projektów w SMU. Wgląd i doświadczenie od koncepcyjnego rozwoju marki poprzez projektowanie i wdrożenie były skuteczne, pomysłowe, kreatywne i potężne.”

Przyjdź więc na degustację burbona – być może w naszej nowej przestrzeni współpracy Ray Place – ale pozostań, aby uzyskać wiedzę specjalistyczną, która współpracuje z różnymi klientami, aby budować zoptymalizowane, markowe środowiska.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Kliknij tutaj.