November 28, 2022

Model News

Zachwyceni entuzjaści mody

Ciemna strona rozszerzeń kuponów

4 min read

[*]

Konsumenci chcą dziś ofert, a rozszerzenia kuponów to bezproblemowy sposób na ich zdobycie. Nasze szacunki sugerują, że ponad 10 procent kupujących online korzysta z rozszerzeń kuponów, aby zaoszczędzić pieniądze podczas zakupów online.

Dzięki zmianie preferencji konsumentów na zakupy online, sprzedawcy e-commerce przyjmują rozszerzenia kuponów jako ważną część swojej strategii marketingowej kuponów. Oferując kupony, firmy internetowe mogą zwracać się do kupujących wrażliwych na cenę, zwiększać zaangażowanie i zwiększać sprzedaż.

Chociaż rozszerzenia kuponów zapewniają ogromne korzyści kupującym, mogą również powodować kilka problemów dla sprzedawców eCommerce.

W tym artykule dzielimy się trzema obawami, które podkreślają, że rozszerzenia kuponów mają negatywny wpływ na firmy internetowe.

Rozszerzenia kuponów to rozszerzenia przeglądarki, które kupujący instalują w celu znalezienia i zastosowania kodów kuponów oraz ofert zwrotu gotówki przy kasie. Pomaga kupującym uzyskać najlepszą możliwą ofertę i zaoszczędzić pieniądze podczas dokonywania zakupu.

  • 88% konsumentów korzysta z kuponów na zakupy [*]
  • 17% kupujących online ma rozszerzenie przeglądarki do wyszukiwania kuponów [*]
  • 51% konsumentów woli otrzymywać kupony i rabaty na swoje urządzenia mobilne [*]

Pomagają również sprzedawcom handlu elektronicznego zamienić więcej odwiedzających w kupujących i zwiększyć współczynniki konwersji witryny. Dostawcy rozszerzeń kuponów, tacy jak Honey, Capital One Shopping i Rakuten, zdobywają 82,64% udziału w rynku.

Chociaż wydaje się, że rozszerzenia kuponów pozycjonują się jako platformy partnerskie, które pomagają sprzedawcom zwiększyć ich działalność online, w rzeczywistości wyrządzają więcej szkody niż pożytku.

Rozszerzenia kuponów negatywnie wpływają na witryny e-commerce

1. Rozszerzenia kuponów działają jak narzędzia do porównywania cen

Wiele rozszerzeń oferujących kody kuponów oferuje również porównania cen. Te same rozszerzenia, które oferują kupony odwiedzającym witrynę, oferują również porównanie cen podobnych produktów konkurencji.

Motywują klientów do klikania w nie, przekierowując na stronę konkurencji w celu sfinalizowania zakupu. Spora część utraty konwersji ma miejsce z powodu wyświetlania kuponów konkurencji kupującym w Twojej witrynie.

2. Rozszerzenia kuponów szkodzą marży zysku

Rozszerzenia kuponów oferują kupującym zniżki na dole lejka sprzedaży, gdy zapełnią swój koszyk i są gotowi do sfinalizowania zakupu.

Nie przyciągają kupujących do Twojej witryny, a zamiast tego automatycznie wprowadzają kody na stronie kasy, na której odwiedzający wykazują duże zainteresowanie zakupem. Tak więc prawdopodobnie zmniejszają zyski ze sprzedaży, którą i tak byś dokonał.

Rozszerzenia kuponów często wykorzystują techniki wypychania plików cookie, aby zarabiać prowizje. Gdy kupujący dojdzie do etapu realizacji transakcji i zastosuje kod kuponu, rozszerzenia upuszczają plik cookie i pobierają kredyt za sesję.

Oznacza to, że Twój klient może przejść przez media społecznościowe, wyszukiwarkę, e-mail lub inne kanały partnerskie i dokonać zakupu, ale rozszerzenie kuponu na końcu pobierze prowizję. Wykrzywia dane marketingowe atrybucji i płacisz niewłaściwym podmiotom stowarzyszonym za sprzedaż.

Kupujący z zamiarem zakupu niekoniecznie szukają oferty na swoje zamówienie, ale są zmuszani do rabatów przy kasie. W końcu płacisz prowizję za niechciany kod kuponu i zniżkę dla klienta.

3. Nieautoryzowane wykorzystanie kuponów

Przepłacanie i rozdawanie niezarobionych rabatów? Nie tego chcesz od program marketingu afiliacyjnego kuponów.

Rozszerzenia zgarniają kody kuponów z witryny eCommerce, gdy użytkownicy z rozszerzeniami ręcznie wpisują kody przy kasie. Wszystkie kody kuponów są następnie katalogowane i udostępniane innym kupującym.

Kupujący, którzy nie zdobyli kuponu (np. za pośrednictwem poczty e-mail, subskrypcji biuletynu itp.), będą również mieli dostęp do szeregu aktualnych i zarchiwizowanych kodów za pośrednictwem rozszerzeń kuponów i wykorzystają je do znacznego obniżenia AOV koszyka.

Jak marki e-commerce mogą zarządzać rozszerzeniami kuponów?

Możesz przejść przez kilka ręcznych i często czasochłonnych procesów, aby powstrzymać utratę przychodów. Możesz poprosić rozszerzenie o usunięcie kodów kuponów z Twojej witryny.

Inną opcją jest tworzenie kuponów o ograniczonej żywotności. Zanim rozszerzenia kuponów automatycznie je wstrzykną, wygasną. Ale wygasły kupon może frustrować kupujących i zwiększyć ich szanse na porzucenie i niewłaściwe użycie kuponu.

Ponadto, bez wglądu w problem po stronie klienta, sprzedawcy eCommerce nie mają możliwości monitorowania ani blokowania wyskakujących okienek konkurencji, aby nie wpływały negatywnie na współczynniki konwersji.

Sprzedawcy e-commerce powinni być w stanie monitorować i blokować niektóre rozszerzenia kuponów oraz zezwalać na inne, w oparciu o ich indywidualne potrzeby biznesowe i wpływ na KPI.

Korzystanie z funkcji BrandLock Angażować się, możesz uniemożliwić rozszerzeniom kuponów włączanie kodów kuponów w swojej witrynie. Engage rozpoznaje, kiedy kupujący korzystają z rozszerzenia kuponu i powstrzymuje ich przed zakłócaniem obsługi klienta online. Zastępuje również kody kuponów komunikatami typu „jeden do jednego”, aby zwiększyć zaangażowanie i sprzedaż.

Podejście do zarządzania rozszerzeniami kuponów BrandLock pomaga firmom eCommerce:

  • Przestań płacić prowizje za nieautoryzowane kupony i zwiększ swoje zyski.
  • Usuń zakłócenia powodujące porównywanie cen z przejmowania ścieżki klienta.
  • Oferuj alternatywne oferty, które są bardziej efektywne i chroń swoje marże.

Eliminując rozszerzenia kuponów, przestajesz płacić nieuczciwe prowizje i chronisz swoje marże. Rozwiązanie wskazuje również kupujących wrażliwych na cenę i zapewnia, że ​​dokonają konwersji, korzystając z odpowiedniej oferty.

Zapobiegaj wypalaniu marż przez rozszerzenia kuponów. Dowiedz się jak.

Obraz awatara Melissy Rodrigues

Melissa Rodrigues

Melissa jest szefem marketingu w BrandLock. Pasjonuje się marketingiem cyfrowym i współpracowała z przedsiębiorstwami i rozwijającymi się firmami technologicznymi przy tworzeniu ich internetowych programów komunikacji marketingowej i brandingu.

Related Article